4 juni - I'm alive

2011-06-04 @ 12:29:26
1. I'm drunk, I suppose
Ja. Jo. Jag lever alltså. Vet bara inte vad man ska skriva nu, för det känns liksom som ett helt nytt avsnitt i bloggen liksom... Men jag överlever..

Har sjukt fint väder! (och gud vad det kändes klyschigt att börja prata om vädret mitt i allvarliga saker..) Varmt så satan. Ska sola idag tänkte jag, och sen ladda upp inför kvällen då det blir partaj i Nybro. Hade tänkt ta med mig Sofie också, men hon skulle till Liseberg idag så det gick ju inte... Men jag tror jag klarar mig, haha!


Kommentarer
Postat av: ellia

Sv: jo men precis, det handlar bara om att hitta en balans i livet.



haha, kul att du har märkt det ^^ har haft den på fingret i ett par månader nu.

Och ja det är vad du tror att det är, brukar däremot inte vara så öppen när det kommer till ämnet kärlek på bloggen. Sedan så är jag så van vid att alla i min omkrets redan vet hur det ligger till så jag glömmer liksom bort att jag kanske borde nämna det i bloggen eftersom det händer att folk frågar :)

2011-06-11 @ 00:31:21
URL: http://itsmellslikeemo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0