16 mars - fjärilar och sånt där mysigt

2011-03-16 @ 18:38:42
7. Lite bättre


Känslan jag får när jag är med dig är helt olik någon annan. När du ler mot mig och ser på mig på det där speciella sättet, så spritter det liksom till i hela kroppen av lycka på mig. Jag blir helt rastlös och orolig i kroppen när jag inte är med dig och börjar tänka på dig, eller när man ringer och inte får något svar. Jag älskar att ställa upp för dig - skulle kunna rensa tusen kattlådor och laga lika många pasta carbonara-rätter till dig bara för din skull. Älskar hur du ser ut: ditt hår spreta på morgonen, vax-kletigt precis innan du ska till skolan och platt och silkesmjukt när du är nyduschad. Jag älskar dina fina armar, händer och formen på dina ögon när du ler. Hur du pussar mig sådär mysigt och mjukt, och hur ditt hår kittlar mig i näsan när jag nosar dig i nacken. Jag älskar att du bråkar med mig och käftar fast att jag säger att jag inte tycker om det (fast bara när du säger efteråt att du skojar och inte när du nyps). Jag älskar att vakna med dig bredvid, eller att vakna mitt i natten av att du sitter i Teamspeak och gapskrattar åt nördiga saker i dina nördiga datorspel. Jag älskar att ge dig saker och skämma bort dig även fast det kanske bara handlar om chips och dipp och en läsk. Att veta att du är lycklig gör mig lika lycklig!

Jag älskar dig av hela mitt hjärta, jag skulle kunna spendera resten av mitt liv med dig ifall jag får. Får jag inte det är jag bara så lycklig över att få ha dig just nu, jag vet att oavsett hur saker ser ut om 1 år, 2 år eller 10 år så vet jag att du alltid kommer finnas i mitt hjärta på ett eller annat sätt. Den 22 maj 2010 när vi satt på Sofie's altan med ett gäng härliga människor i försommarvärmen och grilldoften hängde i luften, det kommer vara ett av mina bästa minnen genom livet. Det vet jag.

Christopher Weingard ♥




"Vill du fortfarande..?"
"Ja det är klart jag vill."
"För jag vill också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0