1 november - in das såfa

2011-11-01 @ 22:41:01
1. I'm drunk, I suppose
Sitter här i soffan med nån dålig SVT-film på i bakgrunden och tandborstgurgel från badrummet, mor & Mats börjar visst plocka ihop sig och ska gå och sova och jag har lite svårt att bestämma mig för om jag ska spela lite Sims, eller om jag ska glo på Grey's Anatomy.

Fille vet ialla fall vad han vill göra resten av kvällen...
(Nej jag är inte naken, har bara väldigt ljusa leggings)



Fille är förövigt lika stor som en mindre schnauzer nu. Blir lika förvånad varje gång när jag kommer hit för det känns som att han slutar aldrig att växa. Ser ut som att han har ätit upp en annan katt. Eller en fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0