1 november - MORRRR

2011-11-01 @ 22:20:41
1. I'm drunk, I suppose
Fick Nelly-skorna idag OCH DET SÖG. För det var fel färg?! Hade beställt brun mocka, och det stod det på kartongen också, men tror ni inte det ligger ett par tantbruna i fejkskinn i lådan istället?! DÖÖÖÖÖ. Men sen testade jag dem, och de var för små också. Så då kändes det lite bättre. Men blev ledsen över att de var så höga... Jag menar, så höga såg de ju inte ut på bilden? Fan asså. Hade aldrig kunnat ha dem till vardags nån gång ibland ändå, så då blev jag lite depp igen. Hade blivit retur i vilket fal, alltså. Så nu ikväll har jag gått runt och gnällt på att jag vill ha ett par Jeffrey Campbell's istället. Mamma tycker de är gräsliga och förstår inte hur jag inte kan se att de är jättefula. Hon är dum!

Ja ja. Får väl börja spara så jag kan köpa ett par JC's innan de hinner bli omoderna. Hade ju varit min vanliga otur liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0