12 november - CHACHAA

2011-11-12 @ 07:09:17
1. I'm drunk, I suppose
Jag är en hemsk bloggare just nu, jag vet. Och det beror helt enkelt på att jag inte har nåt att berätta i princip, asså alla mina dagar ser likadana ut och det finns faktiskt inte så mycket roligt att skriva om.. Antar att jag är skyldig er alla en såndär jättegöttig vaniljbulle. Skriv upp det!

Har precis kollat klart på ett avsnitt av Walking Dead, och ska nog fortsätta med lite Grey's Anatomy innan jag kryper ner i sängen. JA JAG HAR INTE GÅTT OCH LAGT MIG ÄN. Fan jag hatar att vara uppe såhär och ha sånhär skruvad dygnsrytm, men det blir ju så till slut när man inte gör nåt.. Ska ta kameran nu ialla fall och gå ut på balkongen och ta kort på dimman, älskar att det är så dimmigt varje morgon. Har alltid velat ta kort på dimma tidigt på morgonen, men jag har aldrig varit så pass pigg att jag orkat gå upp... Men nu jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0