14 november - uppe med tuppen!

2011-11-14 @ 10:38:41
1. I'm drunk, I suppose
Kan knappt beskriva hur SKÖNT det faktiskt känns att vara vaken när det är ljust ute, haha! Har kommit till en såndär punkt nu att jag håller på att vända tillbaka dygnet igen tack vare att jag sover fler timmar än jag är vaken - igår gick jag och la mig vid 11:30 på förmiddagen (jag vet, crazy..) och så bestämde jag mig för att vakna helt runt midnatt efter att ha somnat om flera gånger efter kl 21:00 typ. Så nu har jag räknat ut att om jag håller mig vaken hela dagen idag så kan jag gå och lägga mig tidigt ikväll istället och kommer därmed vakna tidigt imorgon bitti, och är det nåt jag verkligen tycker om så är det att vakna tidigt av mig själv. Så nu är det alltså dags att skapa sig rutiner igen vilket kan vara på tiden. Ska ju upp till jobbcoachen på torsdag morgon, och orkar inte riktigt göra som jag gjorde senast då jag inte kunde sova på hela natten och därmed dygnade plus lite till, och sen sov 14 timmar när jag väl somnade...

Idag ska jag duscha och sen gå ut på en promenad faktiskt, behöver komma ut och röra lite på mig. Sen fundera ut vad vi ska ha för middag idag, men det blir väl inte så svårt eftersom vårt kylskåp ekar ganska tomt... Blir liksom lite så när man inte har några pengar. Olika sorters pasta och köttbullar eller hamburgare är vad vi varierar oss med just nu, hahaaa vad livet är vackert ibland..! Och så hatar jag att det bara går matprogram på tvn för då blir man så jävla hungrig. Skit. Menmen...


..låter bilden tala för sig själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0