15 november - HEJ

2011-11-15 @ 07:39:53
1. I'm drunk, I suppose
Vaknade vid två nu inatt och kunde inte somna om. Kan ju bero på att jag gick och la mig vid sju igår kväll. Menmen, det är okej - mannen vaknade typ samtidigt konstigt nog, och jag är hellre vaken tidigt och kan gå och lägga mig tidigt än sitta uppe hela nätterna och sova på dagen.

Sen ville jag nästan slita mitt hår nyss. Anledning: jag vill för en gångs skull ut och powerwalka/jogga/springa och bara RÖRA PÅ FLÄSKET, tänkte att "fan så skönt, nu är jag uppe i gryningen och det är den bästa tiden enligt mig", är på gränsen till att resa mig ur sängen och klä på mig träningskläder och sen ba NEEEJ. Jag har inga skor att powerwalka/jogga/springa i !! Alltså jag blev så irriterad, när man för en gångs skull faktiskt är motiverad.. Och vad har jag för skor då? JO. Mina jävla overknee-stövlar med låg klack, som dessutom har det där klack-ljudet när man går. Det kan man ju inte ha om man ska ut och springa? Tänk er dem till mjukisbyxor. Med byxorna över. Tjena lågstadietiden då man hade byxorna över gummistövlarna typ. Och man kan ju inte ta på sig nåt annat som skorna passar till, kommer ju se ut som att man bara har väldigt bråttom nånstans. "Ja, hej...hej. Här springer jag, i mina vardagskläder. Klickklackklickklack"

Baaaaalle. Får väl gå ut och promenera istället eller nåt, ser väl inte lika dumt ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0