18 november - skulle ta en powernap men somnade för kvällen

2011-11-18 @ 02:49:18
1. I'm drunk, I suppose


Så var det med den kvällen... Var dödstrött efter maten vid kl 17, och mamma skulle lägga sig och vila en timme för sen skulle vi baka bullar hon och jag. Så tänkte gå och lägga mig jag med. Och så var jag sådär övertrött att jag liksom inte ens kunde resa mig ur sängen för man är så sömnig, och så vaknade jag strax innan ett och så har mami fått baka bullar helt själv... Haha stackars! Så sitter uppe lite nu och kollar Grey's Anatomy innan jag somnar om igen.



På tal om serier så måste jag fixa nån ny serie med många säsonger att kolla på när jag har tråkigt. Är på sista säsongen av Grey's nu, är bara nåt avsnitt kvar innan jag kan följa det på tv'n istället. Så ge gärna tips på lite dramatiska serier (gärna såna man blir lite "OMAJGAD vad kommer hända nu?!?!?!") som jag kan börja titta på. Har redan skrivit upp Gossip Girl och Top Model så brainstorma och lämna en liten kommentar på braa serier! Ja just det ja, the Walking Dead följer jag också så den behöver ni inte tipsa om :)

Haha kom på nu att Top Model kanske inte är nåt man blir lite omg-ig av, men jag vill se det ändå! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0