2 november - godmorgon valnötter

2011-11-02 @ 12:49:08
1. I'm drunk, I suppose
Vaknade för en stund sen när mamma kom in med munnen full av stroganoff och ba "Det ör lonch no", haha. Håller på med projekt: Övertalning, första stadiet. Hon börjar bli trött på att jag börjar prata om skor varje gång vi startar ett samtal nu, hahaha så får väl ligga lågt ett tag ..

Får väl bli lite frulle nu innan jag drar mig in mot stan till pappa. Känner mig som en riktig lodis - upptäckte igår att någon använt min tandborste (HOSTstyvpappaHOST) också eftersom det finns två likadana, sooo jag fick gurgla med tandkrämsvatten igår. Fresh! Orkade inte sminka av mig heller så har mascara och eyeliner i hela ögonen. Härligt liv. Får se ifall jag träffar Johanna idag med, om hon orkar vilket jag hoppas hon gör! Annars ska jag bara ta det lugnt idag och ikväll, pappa jobbar nämligen natt så är ensam med brorsan. Vilket i princip är som att vara ensam hemma då han stänger in sig i sin bunker till rum med datorn bland gamla snusdosor, äckliga använda prillor, godis- och chipspåsar, colaflaskor och vattenpipestank i hela rummet...


Gunnar. Som jag & Johanna träffade i somras när vi satt på bryggan i gästhamnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0