24 november - ja herregud..

2011-11-23 @ 16:44:19
1. I'm drunk, I suppose

Skulle gärna berättat att jag mådde som en Gud imorse när jag vaknade, men då skulle jag tyvärr ljuga.. HAHA. Vi vaknade upp idag och undrade vad fan som hände igår kväll, hahaha! Aja så kan det gå ibland, när Sofie går loss i barskåpet.

Idag har jag kalla fall träffat Linda och hennes lilla son Linus! Herregud så söt unge. Nästan så jag ville ta med honom under armen hem, haha. Hon fick en liten present av mig ialla fall till Linus - grå body med hängsle-tryck, och svarta mysiga velourbyxor hihi! Och sen har vi kollat på Sex and the City-filmen och frossat i ostbågar, min mage står åt femton håll nu.. Sitter just nu på tåget hem också, längtar hem till finisen och ska pussa riktigt mycket på honom ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0