26 november - dagens jobb avklarat

2011-11-26 @ 20:12:23
1. I'm drunk, I suppose

Får ursäkta att det är lite glest med blogginlägg här just nu, men jag har varit borta om dagarna och inte orkat öppna datorn när jag väl kommit hem på kvällen. Men imon vågar jag nog nästan lova att det blir lite uppdateringar!

Idag har jag ialla fall jobbat, det var kul! Och supertrevlig personal på NetOnNet, ska lämna in mitt CV där så man kanske kunde få ett extrajobb, vore faktiskt jättekul. Lyckades även sälja fyra borstar idag, haha score eller nåt! Fick ju även sluta en timme tidigare än väntat pga att butiken helt enkelt stängde då. Sen upptäckte jag att det inte gick några tåg ikväll, så fick GÅ hem till pappa (en promenad på 50 min) och käka lite. Vill heeeem, är så jobbigt att komma hem vid tio.. Menmen, vad gör man?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0