27 november - sugen på salt och sött och surt

2011-11-27 @ 15:35:27
1. I'm drunk, I suppose
Godis alltså. Skulle aldrig kunna leva utan det. Just nu skriker tarmen lite extra efter just lakrits och sura godisar. Inte choklad konstigt nog, men det har jag ju redan ätit idag så kan ju bero på det.

Inte-göra-ett-skit-dag, idag. Sån jävla storm som härjar utanför också, känns riktigt ruttet och så verkar det ju inte bli nån snö till jul heller. I och för sig är det ju en månad kvar tills dess, men man ska ju inte hoppas på för mycket. Gröna jular brukar det ju vara. Ringde också till min arbetsgivare och frågade om igår, då butiken stängde en timme tidigare än vad det stod på mitt schema. Hörde om hur det blev med lön och så. Men jag skulle registrera mig på 7 timmar som jag var schemalagd, så jag är nöjd med det. Just nu försöker jag även få mannen att bestämma sig för vad vi ska ha till middag idag - han är sugen på nån gryta med ris och det är ju kanske inte så jäkla lätt att komma på...

Kommentarer
Postat av: Frida

JAG. SAKNAR. DIG. Klart slut. <3

2011-11-28 @ 03:38:09
URL: http://svenskkottbulle.blogspot.com
Postat av: Josefin

sv: Vad kul :D Jag gillar att matblogga!

Kanske kan slänga upp morotskakan också, den blev skitgod :>

2011-11-28 @ 09:33:21
URL: http://todaysvomit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0