29 november - håll i hatten, detta kan vara det snyggaste ni sett

2011-11-29 @ 20:57:29
1. I'm drunk, I suppose





Sitter här och tramsar i min fejk-onepiece och farmors raggsocker. ASKALLT här hos famå! Hatar när man precis kryper ner i sängen och det är så jävla kallt att det känns som att alla kroppsdelar ska stelna till och trilla av. Speciellt tuttarna. Därför är jag rejält påpälsad med massa kläder, strumpor, täcke och överkast när jag går och lägger mig, så man slipper känna så. Annat när man ska sova hos mannen, varmt och gosigt - ja tack!

Så nu sitter jag här och lyssnar på gammal musik som jag har på datorn. Är det nåt som verkligen är kul, så är det att bara spela upp ALL musik man har samtidigt på typ iTunes, och sen shuffla hela skiten. Man hittar så mycket roligt! Massor av låtar som man förknippar med något avsnitt ur sitt liv och så minns man tillbaka på vad man gjorde, vilka man pratade med, om man var glad eller ledsen, hurdan stil man hade... Asum! Mycket roligare än ny musik tycker jag. Tycker inte om ny musik.

Taggar för övrigt till lite inför imon, då det vaknas utgång! Linda ska ha sin debututgång sen hon blev gravid osv, så vi är ett litet gäng som ska ut och ränna lite imon. Ska faktiskt bli jättekul, även att jag som jag brukar ska hålla alkoholhalten på måttlig nivå så är det ändå härligt att fixa upp sig lite och komma ut och träffa folk. Brukar ju alltid stöta på gamla kära klasskamrater och andra känningar liksom, haha så litet är Kalmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0