29 november - önskelista för julen 2011

2011-11-29 @ 22:21:07
1. I'm drunk, I suppose


Jag behöver helt enkelt mer minne. Både till mig själv och för min dator då, men i detta sammanhanget så syftade jag ju på datorn. Känns som att jag inte behöver förklara detta vidare...





Blir så uttråkad av mina underkläder vissa dagar. Jag behöver nytt! Speciellt bh'ar.



Asså jag älskar
verkligen bilspel på datorn, riktigt roligt! Men de senaste Need for Speed-spelen har varit med massa jävla poliser och det förstör verkligen allt, jag blir så stressad av att veta att jag måste fly från polisen så jag tycker det är mycket roligare när man bara kan koncentrera sig på att vinna tävlingar och PENGAAAR! Och det nya spelet verkar ju skitkul. Så det har jag önskat mig av fadern!





Även här
känns en förklaring ganska onödig. Vem vill inte ha liksom?! :D





Tror fan det är enklast att bara ge mig ett presentkort. Litar inte riktigt på att nån annan kan hitta rätt nyans. Lär säkert sluta med att jag sitter där på julafton med ett ljusrosa stift..





Fast det kommer jag inte få ändå.
Inte en bulldogg heller, men kan ju ändå vara värt att sätta på listan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0