1 oktober - hårfärgningsuppdatering

2011-10-01 @ 08:12:23
1. I'm drunk, I suppose
Voine voine. Min stackars skalp säger jag bara! Ömmar som fan mitt på huvudet i hårbotten, tror fan jag är lite allergisk mot hårfärgningsmedel egentligen.. Och igår blekte jag det först, vilken fruktansvärd process det är att bleka! Luktar som fan och man ser ju inte klok ut när det är ursköljt. Och sen efter det slängde mami i en rödbrun nyans bara för att jag inte vill riskera att det blir grönt, och ja... Det är ju mer rött än brunt nu ialla fall haha! Ska låta huvudet vila i typ en vecka nu tror jag (är ju bara hemma ändå liksom) och sen mätta färgen med antingen samma nyans (har en förpackning kvar) eller nåt lite brunare som inte innehåller så mycket rött. Just nu sitter problemet i utväxten eftersom det är ganska stora nyansskillnader där jämfört med resten av håret, så vi får väl se hur det blir sen. Men jag tror det blir najs när det är klart, man ska ju bara orka lägga ner tid på det så man får rätt nyans. Ska visst krypa ner i sängen nu igen, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0