12 oktober - höstmys

2011-10-12 @ 17:54:16
1. I'm drunk, I suppose
Det gick jättebra hos jobbcoachen idag! Han tyckte mitt CV såg väldigt snyggt/stilrent/tydligt ut, vilket gjorde mig både glad och lite mer hoppfull om att jag nog inte är helt hopplös ändå. Sen diskuterade vi lite mer om vad vi kan förbättra på mitt personliga brev och vad jag kan ändra på osv, så det gick bra.



Åkte hem till farmor efter mötet och ska spendera natten här. Vi har varit nere i Farliga Källaren och tagit kort på smidesstäd som farmor ska sälja och som jag nu lagt ut som annons på Blocket. Sen har jag följt med henne ut i trädgården när hon har balanserat högst upp på stegen och plockat päron från trädet. Jag har även flyttat på en stackars stelfrusen padda/groda som hade hoppat ner i källartrappan som farmor inte vågade gå nära ens, så han har nog burrat ner sig under löven på andra sidan trädgården nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0