17/18 oktober - grattis bebi! <3

2011-10-18 @ 02:04:59
1. I'm drunk, I suppose

Det är alltså jag som har skrivit lappen. Och det är då jag som är Gäddan. Och ja, jag skriver ofta kärleksbrev och lappar. Dock mer förr, och mest post it's. De sätter han upp i nederkanten på datorskärmen, haha sött <3

Christopher fyller 22 år idag! <3 Har hittills firat med kladdkaka mitt i natten. Ska gå och sova nu och imorgon ska jag fortsätta med massa bakande och matlagande eftersom jag inte har råd med present än... Yttreligare en nackdel med det tuffa livet som arbetslös - man har aldrig pengar till roliga saker. Får vänta in papprena från Försäkringskassan som lär komma om typ en månad. Sucks.

SÅ FIRAR SÅ GOTT VI KAN. Och om bara 3 månader och två veckor så fyller jag 20, sick?! Fattar inte hur tiden kan gå så snabbt. Ahwell g'nite, hörs imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0