18 oktober - hemmafrugan

2011-10-19 @ 00:58:10
1. I'm drunk, I suppose
Har haft fullt upp sen jag vaknade vid halv elva idag. Bakade scones på morgonen och lyckades starta brandvarnaren IGEN, retfullt när mannen ligger och sover i samma rum. Det sämsta med denna lägenheten - den är liten, och brandvarnaren sitter nästan precis bredvid spisen fast på andra sidan väggen vilket betyder att så fort man öppnar ugnsluckan så sätter den igång för fulla muggar. Jävla idiotgrej. Han vaknade bara till lite grann dock, men han somnade vidare vilket var bra eftersom jag ville ha tid att ensam kunna fixa med massa idag när han fyller år och så.



Åt mina scones till några avsnitt av Grey's Anatomy innan jag började sätta igång med det övriga matlagningsbestyren - chocolatechip cookies och hembakad pizza med banan, ananas och curry. GOTT. Har även hunnit skumbada lite med herren samt glo ännu fler avsnitt av Grey's. Tänkte faktiskt gå och sova nu, jag har inget intressant att tillägga...

GNATTE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0