2 oktober - blondin?

2011-10-02 @ 15:13:56
1. I'm drunk, I suppose


Hahaaaaa. Nej såklart inte, hur skulle jag lyckats med det på tre dagar? Men la upp samma bild på facebook med en förklaring om att jag nu tänkte bli blond samt att färgskillnaden berodde på att mitt hår var mer svart i längderna än i luggen, HAHA. I själva verket är det två olika hårsnoddar med löshår som mamma har i en låda i badrummet som hon inte använt på hundra år. Fatta svårt det var att få till luggen?! Ahwell, tyckte det var roligt att se hur man skulle passa i det nu, men får nog lov att hålla med brorsan - jag ser ut som 15 år på bilden. Så näääääe, ska nog hålla mig till lite mörkare nyanser faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0