2 oktober - cpdag, skitskitskit

2011-10-02 @ 23:55:00
1. I'm drunk, I suppose
Åh känner mig helt snurrig i skallen av allt känns det som. Suttit ensam hemma hela dagen, vid datorn tills jag blivit yr. Ätit lite kall kyckling med bearnaisesås. Lyssnat på katternas pip för att jag inte orkat gå och handla kattmat. Cyklade sen en kvart innan affären stängde. Har försökt fiffla med bloggen, men glömde spara... Fast det gjorde inte så mycket för jag tänkte byta headern på samma gång men jag orkade inte få den i rätt storlek så skjuter upp det till en annan dag.



Ska ta mig en göttig macka med räkost på och kanske spela lite Sims 3 innan jag somnar, har återbesök hos tandläkaren imon kl 11:40 men eftersom såret i munnen har läkt så känns det lite onödigt att gå dit då. Glömde bara ringa och avboka i fredags, så får väl hoppas på att de godtar mitt återbud tidigt imon bitti annars får jag väl åka in dit på en snabbvisit och visa upp min friska mun och åka hem igen... Gnatte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0