2 oktober - nu ger jag upp

2011-10-02 @ 09:24:25
1. I'm drunk, I suppose

Sovit hos mamma inatt. Och efter att ha blivit väckt av katten när hon lever rullan i rummet samt stått och slagit mig på näsan med tassen och nafsat i handlederna (hon gör så när hon anser att man inte ska sova längre), så har jag nu gett upp tanken om en sovmorgon. Har legat en timme i sängen och spelat pusselspel på mobilen, orkar inte gå upp för det är så kallt och mamma snarkar på så gott inne i sitt rum, men funderar på om jag inte ska gå upp och göra göttig frukost.. Man får passa på att äta gott när man är hemma hos mami, haha!

Och här har ni även bild på mitt hår, ser inte så rött ut men svårt att få den rätta färgen på bild. Notera mina vackra badrumsväggar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0