24 oktober - wishes

2011-10-24 @ 01:05:49
1. I'm drunk, I suppose
Fick en såndär plötslig känsla som fick mig att börja sakna min vän Veronica typ GRYMT mycket. Tradigt som fan att hon bor i ena änden av Sverige och jag i den andra, det gör ju allting så mycket krångligare och framförallt dyrare att ses.. Vi har bara setts en gång, och det var när båda skulle på Tokio Hotel-konserten i Göteborg i mars 2010. Och det är så jäkla länge sen! Och då blev det ändå aldrig av att vi sågs särskilt länge.. Så fan alltså, ikväll är jag pissed på att jag är en fattig arbetslös och inte har råd att resa, hade lätt befunnit mig i Sundsvall inom den närmsta tiden om jag hade haft pengar.. :(


Kommentarer
Postat av: Veronica

Awwwh, finaste Amäända! :')) <3 Ja det är så jävla kasst att vi bor så långt ifrån varandra :( Tänk att det är typ 1,5 år sedan vi sågs, och typ en snabbis?! Ej okeeej! Vi måste fan se till att styra upp något när vi inte är lika fattiga, haha! :D Puss på dig finaste! <3

2011-10-24 @ 20:11:37
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0