26 oktober - avlider

2011-10-26 @ 20:12:26
1. I'm drunk, I suppose
Alltså, jag behöver dessa SÅ JÄVLA MYCKET. Beviset på att matreiell lycka existerar. Fyfan, suttit och stirrat i typ en halvtimme nu hahaha! De är ju så jäkla fina. GE?!

För övrigt så har jag namnsdag idag! Amanda står det i almanackan. Och Rasmus. Men det är oviktigt! Har käkat massa kakor hela dagen, och till och med fått tårta och pengar av farmor. Och nu äter jag choklad och dricker cola. Och fråga inte ens hur det gick med "nu-ska-jag-banne-mig-röra-på-mig"-projektet, jag har helt enkelt inte viljan till att sluta äta! Jag har ett sånt matbehov så det är inte klokt. Det går inte att fylla det tomrummet med något annat än mat och socker. Möjligtvis skorna ovan.

Måste fundera ut hur jag ska göra för att övertala mor om att dessa skor måste bli mina. Helst innan alla får lön och alla storlekar tar slut, kommer slita mitt hår om det händer. Och jag känner verkligen i mitt hjärta att jag kommer använda dem massor! (akta hur djup jag är nu) De kommer inte vara som mina Mördarklackar #1 & 2, de är mer partyskor medan dessa troligen inte kommer vara så jobbiga att ha ibland till vardags.. Och ja, mina partyklackar heter Mördarklackarna, till och med Sofie använder det ordet när hon frågar vad jag ska ha på mig om vi ska ut. "Vad ska du ha för skor då? Mördarklackarna?"

Måste nog ringa mamma och berätta.


UPDATE: Ringde mor. Hon undrade vad hon skulle göra åt att jag behövde dem. Jag svarade att hon skulle tycka de var jättefina, och sen se på sin vackra dotter som hon älskar så djupt och tänka att jag förtjänar skorna SO BAD. Vi skulle prata imon, hahaha JAAAAAAAAAAAAAA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0