27 oktober - dagens två hatobjekt

2011-10-27 @ 15:10:07
1. I'm drunk, I suppose
1) iTunes.
Dra åt helvete med skiten säger jag bara. Många drar hatgränsen så långt till att de hatar även iPhone, men så är icke fallet här - älskar min mobil med då fan inte programmet. Krångligare och buggigare skit får man leta efter. Både när jag var här hos pappa senast och lånade hans snabbare internet, och denna gången, så händer det nåt med iTunes när jag ska uppdatera. Antingen krashar det eller så säger det att det är fel på min nätverksanslutning (vilket det inte var), vilket skapar lite panik i mitt lilla huvud när man precis har återställt telefonen och inser att den befinner sig i nåt jävla mellanläge där den inte går att använda alls. Fick dock igång det båda gångerna, men vette fan om jag vågar uppdatera den fler gånger....



2) Tunna strumpbyxor som blir slappa efter no time
Man hinner inte mer än gå lite, sitta lite och gå på toaletten, sen är det kört. Sen hänger strumpbyxorna som andra blöjbyxor under kjolen. Och så går man och drar och drar och drar, utan resultat. Har man knästrumpor på sig så är det ännu svårare, och har man inga såna så korvar sig strumpbyxorna till slut och bildar veck nere vid anklarna och så ser de bara jättestora ut trots att de satt perfekt för en kvart sen. Värst är det med tunna strumpbyxor som inte är lika elastiska som tjocka, är de tjocka så sitter de åtminstone uppe ett tag. Tunna är åt skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0