27 oktober - hejhejhallå

2011-10-27 @ 21:40:08
1. I'm drunk, I suppose
Svar till Amanda som undrade om vart jag hittade skorna: De finns på Nelly.com, men de svarta i mocka är redan slut (fattar inte hur det gick till?!). Hoppas du haffar ett par du gillar innan de tar slut också!



På tal om skor så klickade jag faktiskt hem de bruna i mocka idag! Så galet nöjd. Hade ju helst velat ha de svarta mockaklackarna, men eftersom de tog slut så... Och jag ville inte ha de i fejkskinn heller eftersom jag tyckte de såg väldigt "oäkta" ut, så fick bli bruna helt enkelt. Lite olikt mig och kanske blir lite svårmatchat, men har man bara en brun väska till så löser det sig nog. Vilket jag inte har. Men tänker låna en av mamma som hon inte använder för tillfället tills jag har råd att köpa mig en egen, hahaha!



Sitter just nu hos mami under en filt i soffan och halvglor på Robinson med en katt i knät, medan mamma ger mig fotmassage, HAHA. Livet är gott ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0