28 oktober - halloweenmys

2011-10-28 @ 23:36:36
1. I'm drunk, I suppose
Sånt här pyssel har jag sysslat med ikväll när alla singlar, vänner & bekanta är på årets halloweenparty på Palace, haha.. Hade gärna klätt ut mig och gått dit jag med, men har inte riktigt råd med det egentligen och har inte snackat med nån av mina nära vänner om det heller egentligen så gör inte så mycket. Det kommer ju fler år! Och då har jag ju förhoppnigsvis pengar också, haha!

Fick ett infall nu när jag var hos farmor, och insåg att min familj inte skurit ut en pumpa sen mamma och pappa skilde sig, och det var liksom 10 år sen... Så farmor skaffade mig en pumpa igår, så det har jag ägnat mig åt ikväll, samt rostat pumpakärnor.





Idag var jag först på möte hos jobbcoachen vid klockan tio! Mötte upp mamma en snabb sväng på stan sen efteråt och gick in på Lagerhaus där jag köpte ett fint skifferfat som jag spanat på såååå länge för endast 25 kr, och ett svart blockljus till det. Anledningen: jag fick en förpackning med silverglittriga stjärnljus av farmor, och behövde nånstans att lägga dem på haha! Men sen är de ju så fina så vill inte tända dem, så därför fick de bli mer som dekoration och så kan jag tända blockljuset istället. Allt för de där jäkla glitterljusen! Invigde även min fina ljuslykta i svart metall och glas (längst till vänster på bild), som jag fick av Frida S i studentpresent! Tjusig som fan.

Håller på att go nuts på allt julbestyr för övrigt. I år är jag totalt förberedd på allt vad julpynt innebär, har redan planerat hur allt ska se ut och vad som ska inhandlas, så nu behövde jag göra nåt nytt så länge bara för att jag inte ska pysa över av iver. Längtar så sjukt till jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0