29 oktober - längtan

2011-10-29 @ 02:31:39
1. I'm drunk, I suppose
När jag äntligen får ett jobb, så ska jag belöna mig själv genom att köpa några av dessa för min första lön:







Nu är det såhär, att jag totalt har snöat in på skor. Framförallt Jeffrey Campbell's Lita, jag vill bara ha och ha och ha. Helst av allt nån av de ovan. De med nitar på är ju så jävla awesome, men jag tror att jag skulle tycka att de vore lite för mycket för att användas ofta... Partyskor absolut, men jag festar ju inte så överdrivet ofta så därför vill jag att de ska kunna funka i de flesta sammanhang också. De i lack är så jäkla coola, och de sista i svart mocka vore ju ett perfekt substitut för Nelly-skorna som tog slut innan jag hann köpa dem. Är nog mest sugen på dem faktiskt. Ska bara hitta en återförsäljare också, hittade dem på henrykole.com men där är de slutsålda och de räknar inte med att få in några nya läste jag. Så då är ju frågan om jag kommer få tag i några överhuvudtaget... Well, kanske ska spara ihop pengar först, prislappen ligger runt saftiga 1700 :- ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0