3 oktober - BALLE

2011-10-03 @ 14:00:06
1. I'm drunk, I suppose

Dagen som började så bra tills jag upptäckte att MIMMI KATTJÄVELN KISSAT PÅ MIN HANDVÄSKA. På framsidan bland alla fransar, dessutom.. Slösade 25 min på att försöka tvätta den ren med en trasa och tvål, verkade givande först så gick och raketsminkade mig innan jag upptäckte precis innan jag skulle gå att den fortfarande luktar. Så får bära runt på plånbok och skit idag.

Sitter nu på bussen iaf, ska in mot stan och träffa Frida! Men börjar hon tjata idag om att Joe Labero är en hunk vet jag inte vad jag gör.. Mina ögon svider dessutom som att man skulle haft en skål med riven lök under dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0