30 oktober - fail.

2011-10-30 @ 03:10:14
1. I'm drunk, I suppose
Eftersom jag missade Värsta Pojkvänsakademin i tisdags, så kollade jag upp när reprisen skulle gå. Idag kl 04:40... Men det såg jag inte som nåt problem, jag menar jag har ju vänt helt på dygnet och kan utan problem sitta uppe till framåt morgonen, så bestämde mig för att hålla mig vaken och kolla på det innan jag somnar.

Härligt då bara att jag ikväll faktiskt varit trött sen kl 01:00 typ, så har suttit här i tre timmar och verkligen kämpat och så när jag kollar klockan så inser jag ju att den ställt tillbaka sig till vintertid.. Så känns ju inte så jävla lockande att veta att man måste sitta och vänta i en timme och 40 min till. Så nej, nu blir det sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0