31 oktober - döda dagar

2011-11-01 @ 00:23:26
1. I'm drunk, I suppose
Jag behöver ta tag i mitt liv. Ska ialla fall åka bort i två dagar imorn, ska bli skönt på ett sätt att kunna göra annat än bara sitta hemma men kommer ju sakna mannen såklart... Menmen. Ska först hem till lilla farmor och hämta nya kläder, FATTAR INTE hur jag glömde ta med nederdelsombyte?! Alltså kjol och strumpbyxor då. Brukar alltid ha med mig ett extra ombyte, men nähe det glömde jag tydligen. Tur att jag bara varit hemma så jag kunnat ha Christopher's mjukisbyxor istället för de där jävla tunna, slappa strumpbyxorna. Usch så skönt det ska bli att slippa dem!

På eftermiddan blir det hem till mamma och spendera natten där, sen förhoppningsvis träffa Johanna på onsdag om hon kan. Sen sover jag hos pappa och utnyttjar deras snabba internet lite HÄHÄÄ och sen på torsdag ska jag träffa Frida och Mariam innan jag åker tillbaka till Blomstermåla på kvällen. Förhoppningsvis kommer mina skor imon med! Längtar som en gnu. Ska planera mina kläder helt därefter tror jag, haha. Känns dock lite surt att jag såg på facebook att Henrykole.se får in Lita Spikes, Lita Black och Lita Everest Black imon med, fan att jag inte har några pengar... Menmen, har ju mina bruna älsklingar att bo i så länge. Nästan lite tur att jag valde bruna ändå - då vet jag ju att jag kan köpa ett par svarta Jeffrey Campbell's sen och verkligen älska dem!


Önskar att man kunde uppfinna ett nagellack som aldrig gick bort mer än om man inte använde ett speciellt medel, hatar att måla naglarna för det är ju så trååååkigt, men hatar även att ha omålade naglar för jag tycker mina fingrar ser så nakna ut då haha!

Måste försöka sova tidigt ikväll även om jag sovit ganska mycket idag till och från. Mannen väckte mig redan vid tio, sen satte han på en film som jag försökte somna om till men jag vaknade flera gånger pga att han hade så jävla högt ljud. Sen stängde jag av den för jag märkte att han hade somnat. Det var vid tolv. Sen gick jag upp vid ett och käkade frukost, och sen gick jag och la mig igen vid typ tre och vaknade inte förrän klockan sex. Så blir väl lagom om jag går och kissar nu efter detta inlägget (hållt mig jättelänge nu) och sen kollar på Alla Helgons Blodiga Natt på tvn och sen försöker somna.

(En parantes: VARFÖR GÅR DET INGA HALLOWEEN-FILMER I ÅR?! Alltså, det brukar ju vara värsta maratonet på TV3, TV6 och ibland på kanal 5, varför är det inte så i år?? Fattar ingenting. EN film har jag hittat, och det är den jag ska se nu. Inga ungjävlar har plingat på idag heller... Sverige går utför när det gäller Halloween, får väl åka till USA i fortsättningen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0