4 oktober - bulldagen?

2011-10-04 @ 16:47:35
1. I'm drunk, I suppose


Det var ju visst kanelbullens dag idag! Hittade dessa söta inne på Akademibokhandeln. Räcker gott och väl för mig. Bra dag för övrigt - har åkt runt massa med pappa idag, först lite i stan och sen över till Öland och körde igenom vårt gamla grannskap som vi bodde i när jag var liten. Kul att minnas, men känns skönt att man flyttade därifrån eftersom allt verkar ha stannat i tiden. Sen har vi varit på lite loppis, kört genom de öländska byarna med höstlöv och pumpor överallt och kollade även in det lilla huset mina två stamceller bodde i innan jag föddes. Lite kul! Sen var vi ju på ÖB som planerat och köpte den där kattgrejsimojsen och kex som vi åt upp i bilen innan vi åkte tillbaka till Kalmar och handlade lite på Maxi. Det är så kul när jag är ensam med min pappa för vi har så kul åt allting. När jag är med mamma så diskuterar vi mest, och med pappa så är vi mest oseriösa och kommenterar hur andra människor ser ut eller hur farmor skulle sagt om vi hade köpt nåt roligt som hon inte hade tyckt om. Bråååå! *tummen upp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0