5 oktober - enda nackdelen med iPhone..

2011-10-05 @ 12:06:55
1. I'm drunk, I suppose
i to the fucking TUNES !

Hatar programmet. Av en mängd olika skäl. Dagens utbrott grundar sig i att iTunes mitt i uppdateringen av min iPhone slutar fungera, vilket resulterar i att skiten typ kraschar och jag måste återställa den... Kunde ju få tillbaka alla programmen som tur var eftersom jag säkerhetskopierat den med jämna mellanrum, men att själva återställningen + mitt sorterande av alla appar i olika mappar (hahaaa, rim) skulle ta typ två timmar var ju mindre kul. Och att jag dessutom bara äger en sån sladd, och behövde ladda min iPod, var ju inte heller så kul för det blev ju uppskjutet två timmar vilket betyder att det nnu kommer dröja UNGEFÄR LIKA LÄNGE innan jag kan cykla iväg till mamma idag.

Hard life. Dessutom har jag ont i magen.



Känner mig väldigt mycket såhär idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0