5 oktober - jag lever!

2011-10-05 @ 21:27:04
1. I'm drunk, I suppose
Överlevde cykelturen idag. Dock fruktansvärd motvind på vägen dit, så när jag var framme var jag så jävla yr att jag trodde jag skulle svimma.. Kände rädslan lite när jag satte mig på cykeln hemåt igen, tänk om jag hade svimmat, ramlat och spräckt upp hela huvudet haha! Men det hände ju som tur var inte. Hade medvind hem men det är mer uppförsbackar åt det hållet så det var ju i princip samma sak egentligen.

Är just nu ensam hemma med lillebror för pappa jobbar. Vi fick pizza + varsin stor chokladkaka så nu ligger vi som två strandade valar här i soffan. Känns soft. Blir nog inte så mycket mer uppdateringar ikväll för jag ska nog spela Sims 3, men vi hörs imon mina vänner!


Slänger upp en lagom hemsk bild på mig själv från idag, för att ni ska kunna se hur min hårfärg ser ut numera (insåg att jag inte lagt upp nån bra bild ännu som gör färgen rättvis). Börjar blekas bort en del nu i och för sig, främst i hårbotten där blekningen tog som fan så skiftar nästan åt guld mitt på huvudet haha! Sen är det en del nyansskillnader på sina ställen - ljusare bak, mörkare på sidorna och i luggen, utväxtlinjen... Men ska mätta på det på fredag så håller tummarna för att det blir bra då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0