6 oktober - skitväder!

2011-10-06 @ 23:44:59
1. I'm drunk, I suppose


Hade en mysig eftermiddag med kusinen! Dock satt vi mest på Alexis Café och hon bjöd på té eftersom jag är så sorgligt fattig. Sen cyklade jag hem och har i princip suttit bänkad vid Grey's Anatomy hela kvällen, pratat med min fina man har jag också gjort. Jag åkte nämligen därifrån förra helgen för att hälsa på mamma och sen pappa, och det börjar snart kännas lite för jobbigt eftersom man är så van vid att umgås 24/7 .. Hur han pussar mig på näsan, hur han fjäskar genom att smyga upp bakifrån och hålla om mig och hålla i mina händer när jag för hundraelfte gången i rad tar disken, hur han kan komma och väcka mig genom att lägga sig och hålla om mig en stund när jag sover flera gånger under en natt när han sitter uppe och spelar (sånt som egentligen stör en men som man ändå inte kan bli arg på för jag tycker det är lite mysigt trots allt) .. ÅÅH fy så jag saknar honom nu! Balle. Tar ett kex på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0