1 april - befinner mig i godiskoma

2012-04-01 @ 21:18:07
1. I'm drunk, I suppose
Oh sweet Jesus... Har varit så jävla godissugen hela dagen. Har gnällt som fan på Facebook hela dagen i hopp om att någon snäll själ skulle höra min bön och dyka upp som ett Jehovas utanför dörren med världens godispåse. Tog typ hela dagen, sen ringde pappa efter jobbet och frågade om jag och brorsan skulle hänga med till affären så då fick jag ju min efterlängtade godispåse! Och som extra grädde på moset så kom även Annika ikväll, och tror ni inte hon också hade köpt med sig godis till mig bara för hon hade sett det på Facebook..? Haha, så typiskt! Befinner mig nu i extrem godiskoma och har så sjukt ont i magen, men det är det fan värt!


Indeed.... Indeed.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0