1 april - tack Anna för lyckad fest!

2012-04-01 @ 10:37:43
1. I'm drunk, I suppose
Åh, hade så kul igår! Älskar när man inte dricker så ofta och sen när det väl blir så är man aspepp, haha. Kvällen var bara skitnajs, glömde däremot lägga kameran i rätt väska så den låg kvar hemma sen när vi gick till Anna... Meen blev några kassa mobilbilder ändå, as you can see. Mina lösfransar höll rätt hårt hela kvällen också även om jag har kassaste limmet i stan, kanske ska anlita Johanna till att trycka in Mariekex i käften på mig fler gånger när jag limmar fast fransar i fortsättningen, haha!



Bild1: Jag fixade håret & stoppade in det i tröjan och drog åt så att inte skulle locka upp sig. Såg ut som en jättebebis med mycket smink. Bild 2: Linn & Johanna i mörkret. Bild 3: Vi släckte självklart ner under Earth Hour (även om datorn stod på med musiken, hehe).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0