11 april - kladdkaksonsdag

2012-04-11 @ 21:07:23
1. I'm drunk, I suppose
Idag är jag glad faktiskt! Har typ inte varit det sen mannen åkte, haha. Men antar att jag vant mig så att det är därför.


HÄNT DESSA DAGAR:
  • Har fått praktik på Kallskänken. Börjar på måndag om två veckor, och ska stanna där i fyra veckor och sköter jag mig och de är nöjda med mina insatser så kunde det eventuellt leda till sommarjobb.
    (typiskt bara att de ringde från Cubus typ en halvtimme efter att jag lämnat in alla papper på AF och ville att jag skulle komma dit och praktisera istället... JAJA, det blir nog lika bra på Kallskänken tror jag)


  • Hade tur och fick besök av bredbandsmontörerna nu när jag var borta antingen igår och idag, känns skönt att jag slapp sitta här yrvaken och dan i en ETTA och glo på som ett fån när de borrar och har sig med uttag och sladdar... (hela mitt nystädade golv är fullt av borrdamm nu)


  • Eeeh.. Det var nog allt xD

 



Hehehehe, läser man rubriken slarvigt så står det kalkondag :D


Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh, gud vad roligt att du har fått praktikplats! :'D Happy for you söderkvinnan! <3

2012-04-12 @ 09:13:15
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0