12 april - I've been screaming on the inside

2012-04-12 @ 10:42:21
1. I'm drunk, I suppose
Är bara så trött i huvudet och själen. Jag känner mig så jävla bortprioriterad när jag egentligen borde vara högt upp på prioriteringslistan... Jag begär inte att jag ska få vara nummer ett i alla lägen, men att åtminstone få känna att du bryr dig om mig och mitt välbefinnande är väl det minsta jag kan få? Respektlösheten sliter mig i tusen bitar, jag går verkligen sönder inuti och det gör så jävla ont. Hur svårt kan det vara att förstå? Det är ingen pjäs som man kan anpassa efter publik eller plötsligt börja improvisera och bete sig som fan på scen - det finns bara ett fast manus och kan man inte hålla sig till det så får man ju sparken? Enkel matte för alla. Så hur kommer det sig då att jag sitter här och undrar varför du spelar Rödluvan och Vargen när står Halmet i manus?


Kommentarer
Postat av: Veronica

SV: Hahah den var ju så sann och bilden var fiiin :'D Glömde dock att länka till din tumblr märke jag nu D; Men ska ordna det! Och fortsätter du med såna bilder så kommer du bli tumblr-kändis, haha. Kommer vara ett fan av dina bilder i alla fall :D

2012-04-12 @ 11:45:01
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0