12 april - jobbintervju på tisdag!

2012-04-12 @ 16:22:22
1. I'm drunk, I suppose
Åh, blev typ världens lyckligaste just nu! Frida sötnosen smsade tidigare i veckan om att hon rekommenderat mig till sin chef, och nu idag så ringde chefen upp mig och snackade lite om jobb.. Vilket slutade med att jag ska på intervju dit på tisdag kl 09:00, IIIIIIIIHHHHHH så jävla glad och TACK FRIDA för hjälpen, haha ♥ Detta känns stört bra. Och det kändes bra när jag snackade med henne i telefonen också, alltså jag vet ju att detta verkligen är något jag vill satsa på och jag tror det både märks och syns när man verkligen är intresserad, gäller bara att vara trevlig och proffsig så ska det nog gå fint. Dessutom är det min förra jobbcoach som håller i intervjun, HAHA men det känns rätt okej ändå för då har jag ju träffat honom innan och vi har ju övat på arbetsintervjuer tillsammans liksom så då är jag nog inte lika nervös. Håll alla tummar ni kan!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0