14 april - party, hashtag, bubblor

2012-04-14 @ 22:48:25
1. I'm drunk, I suppose


Känner mig precis som tanten i fiskpinne-reklamen ikväll.
Har ont i magen, är äckligt över-pigg, är orolig och nervös och tidigare idag fick jag min andra panikångestattack på kort tid. Dock var det värre denna gången, för jag fick skitsvårt och andas och då jagade jag ju såklart upp mig ännu mer. Fast det gick över inom en minut för jag kastade mig ut på balkongen och stod där som ett fån och blickade ut över gården med armarna över huvudet... Fattar inte varför jag börjat få panikångest igen - hade det rätt mycket i mina yngre år och hade skitsvårt för att vara ensam hemma utan att börja må dåligt psykiskt och fick ringa mamma som lugnade mig... Antar att det kanske är för att jag varit ensam så mycket nu. Men det är nyttigt, behöver öva på det!

Ångrar att jag inte gick till affären innan och köpte mig nåt. Åt upp den sista biten kladdkaka tidigare idag, och funderade direkt efter på om jag skulle baka en ny. Det syns inte nu, men om 30 år kommer jag vara smällfet. Tackar Gud så länge min ämnesomsättning fortsätter arbeta i samma takt..För övrigt slog jag huvudet i köksfläkten idag när jag städade, lyckades undvika en bula genom att slita fram en påse spenat ur frysen och lägga på huvudet men jag känner mig däremot öm. Kalla mig klant! Och tant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0