14 april - städastädastäda

2012-04-14 @ 17:59:47
1. I'm drunk, I suppose
Städar som en liten galning för att få tiden att gå. Hade aningar om att Christopher kommer hem idag, men det blev det inte heller så ANTAR att det blir imon. Man vet aldrig med den där mannen. Har snart gått en vecka över tiden sen han trodde att han skulle hem, så jag får väl helt enkelt vänta och se.


Stinker citrondoftande såpa och fönsterputs i hela lägenheten nu, haha men det är skönt! Känns så rent och fräscht. Nu har jag gjort mitt för dagen, så ska värma mig lite rester och sen bara ta det lugnt ikväll framför tv'n med lite tända ljus.. Tycker dock mannen kan komma hem nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0