27 april - bra avslut på denna praktikveckan!

2012-04-27 @ 17:13:31
1. I'm drunk, I suppose
Veckans bästa dag var lätt idag faktiskt! Var på gott humör, det var lagom med folk, jag kände mig lagom sysselsatt hela dagen och folket är hjälpsamma och ställer upp och visar mig när jag frågar. Sen var det skiiitgod "dagens" idag, kolgrillad kycklingklubba med rotfrukter, timjansky och tzatsiki. SÅ. JÄVLA. GOTT. Bestämde mig tidigare i veckan för att jag skulle käka dagens idag, men efter att jag sett hur mycket folk det varit både onsdag och torsdag och att de dessutom sålt slut helt på dagens då, så förväntade jag mig ju inte att det skulle räcka till mig idag... Men det gjorde det! Så festade till och med till 'att med en burkcola idag till det. Kändes gött efter att ha ätit sallader med citronvatten varje dag tidigare i veckan, haha!

Så ja, sammafattningsvis kan man väl säga att denna veckan varit väldigt upp och ner - började bra, ville avlida i mitten, men en awesome avslutning! Så jag känner mig nöjd. Ska vila ut riktigt ordentligt denna helgen tillsammans med mannen och inte göra något alls - sova massor, äta gott och sen ladda inför nästa vecka. Det är därför som det blir lite dåligt med uppdateringar nu med när jag har praktik, är för trött för att blogga när jag kommer hem och på helgen vill jag bara umgås med mannen haha. Men ska väl försöka slänga upp nåt inlägg lite oftare än det varit de senaste två veckorna nu!


För långa ögonfransar, I haz 'em.
Hopplöst när mascaran inte hunnit torka och de blir krökta längst ut, baaah! #ilandsproblemz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0