4 april - hallå i holken

2012-04-04 @ 20:09:12
1. I'm drunk, I suppose
Har varit lite frånvarande de senaste dagarna, har haft en del att göra och inte haft datorn med mig. Så kan det vara ibland!

Nu har jag ialla fall påskledigt fram till tisdag, känns skönt! Dock åkte mannen till Stockholm igår och är borta typ en vecka (han kan ju aldrig ge nåt exakt besked på när han kommer hem).. Och eftersom jag är en fattig och arbetslös ungdom som måste spara alla mina pengar jag har till bussresor i veckorna till och från skolan, så ska jag sitta hemma... Ensam. I Blomstermåla. I fem dagar... Jippi. Känner mig lika förväntansfull inför denna helgen som en svensk turist på charterresa med maginfluensa.

Nä skämt åsido, lite skönt ska det väl bli. Har ju dessutom katten. Har planerat att jag ska städa och påskpynta imon, så stay tuned!



Har redan hängt upp två påskhäxor för jag kunde inte vänta, och de är så jääävla fula och skitgamla (minns ju när mamma hängde upp dem när jag var typ 5 år haha), mannen höll inte med om att det var fint HAHAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0