7 april - dåligt med inspiration

2012-04-07 @ 23:59:49
1. I'm drunk, I suppose
Haha, jag gör så tråkiga saker just nu så det finns faktiskt inte så mycket att blogga om. Har inte haft lust eller ork till att lägga ner lite tid och fantasi på annat att blogga om heller, så det är därför det blir lite dåligt med uppdateringar.

Igår var jag ialla fall ute med pinglorna, insåg att jag aldrig skulle orka sitta hemma ensam hela påskhelgen annars haha. Det var kalaskul, träffade flera saknade vänner! Och nu ikväll har jag kollat på Harry Potter-filmerna med Diva och käkat kladdkaka, med massa tända ljus. Ska gå och borsta tänderna nu, mata katten och sen sätta igång Big Brother och sen sova. Har ni tur kanske jag slänger upp nåt roligt imorgon, höhö!


HAHA, ser ut som nåt djur på denna bilden?! xD
(sen vill aldrig mitt bebishår följa med i färgningen så är typ alltid ljus där, ser dock värre ut på bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0