10 augusti - hektiskt

2012-08-10 @ 23:17:01
1. I'm drunk, I suppose
 
Idag var jag uppe med tuppen! Eftersom mannen åkte till Vetlanda idag och inte kunde ge klara besked om vilken dag han är hemma, så var jag tvungen att ta med mig katten till mamma idag då jag inte är hemma imorgon. Och vi vill ju inte att lillekissen a.k.a Odjuret ska vara ensam ett helt dygn nu när hon är så liten! Var så sjukt nervös innan jag åkte med katten - mina katter har en tendens till att bara hata det här med att åka bur. Särskilt när man åker kommunalt också, så blir det ju extra lång restid. Men det gick bra hela vägen, hon sov och var lugn och allt... Tills vi klev av bussen i Lindsdal hos min mamma och skulle promenera från busshållplatsen, hon blev troligen åksjuk sista biten då hon bara en meter ifrån ytterdörren började hulka i buren. Stackaren, haha. Men sen blev hon pigg så fort hon blev utsläppt, så nu lever hon rövare hos mor och styvfar. SKÖNT, haha! Nejmen jag saknar henne faktiskt nu ikväll när jag är ensam och ska sova.
 
För er som är intresserade har jag spenderat min kväll hemma med att diska, laga ASGOD middag och sen kalasa på munkar till Paradise Hotel hela kvällen. Hehe. Det var gott! Nu måste jag dock sova, ska upp och jobba imorgon och efter le jöbb så blir det party med Frida! FANTASTICO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0