12 augusti - today I joined the dark side....

2012-08-13 @ 00:00:46
1. I'm drunk, I suppose
Idag skaffade jag hårförlängningar. Mest egentligen som ett första prov eftersom jag funderat på det i flera år, det är alltså lika långt som mitt eget och ska funka lite som utfyllnad då mitt eget är ganska tunt (vilket speciellt syns när jag plattar det). Dessutom ska jag snart klippa mig och då vet jag att en bra bit på längden kommer ryka - går ju trots allt bara till frisören max en gång per år, ibland mer sällan än så.... Vilket alltid resulterar i att jag blir av med + 10 cm. Men det är lugnt, jag trivs i kortare hår också även om jag just nu trivs sjukt bra med längden på mitt hår för jag tycker det passar bäst till mina lockar. Lättskött också, haha! Så det känns kul att kunna ha lite förlängningar hemma nu om jag nån dag saknar mitt längre hår efter att jag klippt mig.
 
Och för er som vill veta var jag igår ute med Frida L - fytusan så kul vi hade! En av de roligaste utgångarna på länge. Vi dansade som fan på O'Learys, trängdes på dansgolvet där de spelade sjuuukt bra dubstep/electro/DnB-musik och jag röt åt en snubbe som ABSOLUT INTE kunde låta Fridas röv vara ifred och som dansade efter oss genom hela rummet för att få "rub his wiener" mot henne... Till slut så tog jag tag i honom som sagt, mitt på dansgolvet i trängseln och sa att han skulle ge fan i det han höll på med och då försvann han snabbt som fan utan ett ljud och sen besvärade han inte oss mer. Frida skrattade som fan och tyckte idag att det typ var det bästa med hela kvällen, HAHA. Somnade vid 04:24 på en soffa i Fridas föräldrars kolonistuga, och sen har dagen idag bestått av att vänta på bussar och tåg, åka och köpa extensions samt hämta kissebebisen i Dalen hos mor. Sitter nu hemma, nöjd och glad med karl'n. Brb / Paradise Hotel DK
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0