13 augusti - tjingeling

2012-08-14 @ 00:21:35
1. I'm drunk, I suppose
Inte fått ett skit gjort idag. Vaknade ju ändå tidigt och gick iväg till affären för att handla hårfärg, tänkte färga håret och dammsuga och diska och massa idag... Somnade dock mitt på dagen och vaknade skitsent i eftermiddags och sen bara försvann dagen. Ringde ialla fall till veterinären och bokade tid så ska dit med Shiva på torsdag och kolla upp hennes navelbråck. Mannen bestämde sig även för att snagga av sig håret helt plötsligt efter att ha klippt det fult, kallar honom Ägg-Bert nu och kollar kepsar tillsammans på Junkyard.se bara för att han ska ha nåt att dölja det med. Ja, jag hatar snagg haha, älskar dock kepsar. Men ska vara schysst. Det växer ju ut igen.
 
På tal om hår - fick pengar av farmor igår till att klippa mig (HAHA hon är alltid sån), så ska boka tid snarast hos frisören och kapa av skiten. Och den eviga frågan då om jag ska bli blond? Kände för det mest nu på sommaren men ju närmre hösten vi kommer så känner jag att jag nog vill behålla det svart lite till. Så väntar nog till våren så får vi se då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0