16 augusti - har nu råd att klippa mig

2012-08-16 @ 22:44:00
1. I'm drunk, I suppose
På tisdag. Då ryker barret! Eller en större del av det. Kommer sakna mitt långa hår, men det är fan inte kul att gå runt med så slitet hår som jag haft heller. Svinto-topparna. Gnugga i lite diskmedel så kan jag använda det till att rengöra ugnen.
Meeeeen, det kommer bli bra. Har ju mitt fejkhår nu. Fattas bara fejknaglar och fejkbränna så är jag på god väg till samhällets ideal. Glömde fejkbröst med. Hade vi snackat för ett år sen hade jag knappast behövt en bröstförstoring (förstår ej vad som hände där), men nu har jag seriösa övervägningar på om jag inte bör göra det. ICA-kassar vid 20 års ålder. Mina bh'ar som jag köpte förra året som DÅ passade mina titz är nu för stora....
 
......
...........
..
 
Förstår ni känslan?
 
 
Ja okejdå, lite ironisk är jag, men det om bharna är true och de har faktiskt blivit hängiga om det inte är att avslöja för mycket. Ironiskt nog ser det verkligen ut som det också på denna bilden, HAHA. Åååh Gud. Är jag med i Freaky Friday? Vem är min dotter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0