17 augusti - sista jobbdagen

2012-08-17 @ 21:20:47
1. I'm drunk, I suppose
Idag skuttade jag upp som en liten sol ur sängen - kände mig riktigt sprallig och kände sådär skitmycket för att sprida glädje bland kunderna idag med ett sånt där irriterande glättigt leende på läpparna. Sen kom jag på att det var min sista jobbdag för sommaren, och då var det inte lika roligt längre. Fy så tråkigt det kommer bli att sluta! I och för sig kommer jag ju säkert bli inringd nån gång när det behövs så helt farväl är det väl inte egentligen. Men ändå. Sista dagen. Ska hålla hårt i pengarna nu.
 
Så nu är kvällen lite deppig. Tröstar med cola + lime.
 
 
Shiva skuttar förövrigt runt här som vanligt och tuggar på mitt headset och anfaller mina fötter helt oprovocerat... Kan ju inte säga annat än att hon gjort sig välförtjänt av att bli kallad Odjuret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0