20 augusti - ordvitsarnas dag

2012-08-20 @ 22:47:56
1. I'm drunk, I suppose
Har dragit ett x antal ordvitsar idag, de flesta för Sofie. Jag var rent ut sagt ODRÄGLIG på City Gross, tänker nu dela med mig av de bästa:

Hittade något som hette snack-paprika.
Jag: Lyssna.... Hör du vad den säger? *håller upp en paprika mot hennes öra*
Sofie: Va....?
Jag: Mm, det är ju en SNACK-paprika!

Hittade en smörgåstårta.
Jag: Vet du vad det där är för ett djur? *pekar på räkorna*
Sofie: ..?
Jag: Kräkor.

Sen kom jag hem. Pratade med mannen om nåt som var "bullshit".
Han: Du är bullshit!
Jag: Amen då är du arg-bajs.
Han: Va??
Jag: Jaa - om jag är tjur-bajs, då är du arg-bajs.


Behöver jag ens nämna att jag skrattade högt och länge efter varje konversation? Ack vad jag är rolig. Skojigare får ni leta efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0